REYM streeft naar een constante verbetering van de dienstverlening en heeft onlangs een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Door zoveel mogelijk feedback te ontvangen, kunnen wij de dienstverlening optimaal afstemmen op de wensen van onze klanten en daar waar nodig verder verbeteren. Hierbij willen wij de respondenten dan ook bedanken voor hun deelname!
Resultaten
Over het algemeen zijn klanten van REYM tevreden. De dienstverlening van REYM werd zelfs met een 9,1 beoordeeld! Een mooie verbetering in vergelijking met de 8,4 die tijdens het vorige klanttevredenheidsonderzoek in 2018 was behaald. Daarnaast komt tevens uit het onderzoek dat 94% van de respondenten van plan is om de komende 12 maanden klant te blijven bij REYM. Een prestatie waar REYM trots op is!
Daarnaast hebben we uiteraard ook gekeken naar de verbeterpunten. Uit het onderzoek is gebleken dat er met name een verbetering valt te behalen op het gebied van de facturatie. Hier zullen we dan ook de komende tijd mee aan de slag gaan.
Winnaars klanttevredenheidsonderzoek
Onder alle deelnemers van het klanttevredenheidsonderzoek hebben wij 5 REYM model auto's en als hoofdprijs een ticket voor de Dutch GP in Zandvoort verloot. Wij feliciteren de winnaars met hun gewonnen prijzen! Zie hieronder een foto van de winnaar van het felbegeerde ticket voor de formule 1 race in Zandvoort:
Mochten er vragen zijn naar aanleiding van dit onderzoek, kunt u contact opnemen met Merel Bartelsman (m.bartelsmannoSpam@reym.nl).